Jul 15, 2015

PRODUCT: INVERTERS

8.5 KVA SW INVERTER HYBRID SYSTEM
 8.5 KVA SW Inverter HYBRID System
High efficiency DC to AC conversion
                       Compact
  Automatic Switch- over
LED Status Indicators
                      Overload Protection
Build-in intelligent charger 
                      PRICE:N 245,000 

6 KVA SW INVERTER HYBRID SYSTEM
 6 KVA SW Inverter HYBRID System
High efficiency DC to AC conversion
Compact
Automatic Switch- over
LED Status Indicators
Overload Protection
Build-in intelligent charger 
PRICE:N 225,000 
 

2 KVA  INVERTER SOLAR
2 KVA  Inverter  Solar
High efficiency DC to AC conversion
Compact
Automatic Switch- over
LED Status Indicators
Overload Protection
Build-in intelligent charger 
PRICE:N 90,000
5 KVA SW INVERTER HYBRID SYSTEM
 5 KVA SW Inverter HYBRID System
High efficiency DC to AC conversion
                    Compact
Automatic Switch- over
                    LED Status Indicators
                   Overload Protection
      Build-in intelligent charger 
 PRICE:N 210,000 
4.5 KVA SW INVERTER HYBRID SYSTEM
4.5kvA SW Inverter HYBRID System
High efficiency DC to AC conversion
Compact
Automatic Switch- over
LED Status Indicators
Overload Protection
Build-in intelligent charger
PRICE:N 125,000

No comments:

Post a Comment